سبد خرید 0

انواع کاغذ دیواری و کاربرد آن ها

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 مرداد 1400 در ساعت 10 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


با مای دکوری همراه باشید برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره ی انواع کاغذ دیواری و کاربرد آن ها.
امروزه انواع مختلف کاغذ دیواری از نظر رنگ، شکل و جنس تولید می شود. تنوع و نصب سریع و آسان انواع کاغذ دیواری آنها را به پرکاربردترین دیوارپوش ها تبدیل کرده است. کاغذ دیواری در مکان های مختلف استفاده می شود. از جمله کاربردهای این دیوارپوش می توان به استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی، هتل ها و ادارات اشاره کرد که بسته به کاربرد و دکوراسیون اتاق، از طرح، رنگ و متریال خاصی از انواع کاغذ دیواری استفاده می شود که شما نیاز دارید.از جمله کاربرد های کاغذ دیواری آن است که هنگام استفاده و تزئین دیوا، می توان آنها را به طور یکنواخت و به تنهایی استفاده کرد یا با رنگ متناسب با کاغذ دیواری ترکیب کرد. یعنی در بعضی از نقاط دیوار با کاغذ دیواری تزئین شده است، در جاهای دیگر نیز می توان از کاغذ دیواری به عنوان یک دیوار واحد برای تزئین پشت تلویزیون یا مثلا تخت استفاده کرد.

کاغذ دیواری در اتاق نشیمن

وقتی حرف از اتاق نشیمین می زنیم یادمان می آید باید بسیار شیک باشد، برای شیک بودن کاغذ دیواری در اتاق نشیمن می توانیم از کاغذ دیواری های گلدار یا دارای نقوش ریز بهره استفاده کنیم.

کاغذ دیواری های طرحدار

همه چیز براساس سلیقه است بعضی از افراد کاغذ دیواری طرحدار دوست دارند برخی دیگر ساده. اما برای استفاده از کاغذ دیواری طرحدار یادتان باشد ضدیت هم به آن بدهید مثلا یک طرف دیوار را از کاغذ دیواری طرحدار استفاده می کنید طرف دیگر دیوار را از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید و سعی کنید رنگ هایشان بهم مرتبط باشند.


کاغذ دیواری با زمینه های روشن

در خانه های کوچیک از کاغذ دیواری رنگ روشن استفاده می کنند تا خانه کمی بزرگ تر دیده شود اگر شما خانه ایی کئچک دارید توصیه می شود از کاغذ دیواری روشن استفاده کنید.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری های مدرن برای خانه های امروزی بسیار مناسب است مخصوصا کسانی که می خواهند روی مد جلو بروند. کاغذ دیواری های مدرن از طرح های نوینی دارد که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

کاغذ دیواری کلاسیک

افرادی که هنر مند هستند یا طرفدار هنر می باشند خانه ی خود را کلاسیک می کنند تاحس خوب هنر های زیبای دوران کلاسیم را داشته باشند. این سبک بسیار معروف می باشد. و از رنگ های خنثی در کاغذدیواری های کلاسیک استفاده می شود.

کاغذ دیواری برجسته

کسانی که خانه ایی می خواهند که شیوه های جدید مد را در آن پیاده سازی کنند کاغذ دیواری برجسته یکی از بهترین انتخاب برای آن ها است هم زیبا هستند هم دارای طرح و ها رنگ های متنوعی هستند و همچنین قابلیت شست و شو دارند.

کاغذ دیواری تصویری

این مدل کاغذ دیواری ها خوراک جوانان است که می خواهند اتاق خود را از عکس یکی از بازیگران مشهور یا فرد مشهوری را که دوست دارند بزنند می تواند از این نوع کاغذ دیواری استفاده کنند و لذت ببرند؛ هم دارای کیفیت بالایی است و هم اتاقشان زیبا می شود.

کاغذ دیواری سه بعدی

اگر می خواهید دکوراسیونی بسیار خاص و زیبا داشته باشید یکی از پیشنهاد های ما به شما استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی است تا بتوانید یکی از بهترین دیزاین های خود را داشته باشید. کاغذ دیواری سه بعدی بستگی به سلیقه ی شما دارد که می توانید هر نوع طرح یا رنگی را انتخاب کنید. اما این مدل کاغذ دیواری ها بسیار زیباهستند چه کسی می تواند این مدل کاغذ دیواری را ببیند و نخواهد مانند آن را داشته باشد.

کاغذ دیواری ساده

شاید شنیده باشید سادگی و برازندگی؛ واقعا هم همین است کاغذ دیواری ساده یکی از نوع کاغذ دیواری هایی می باشد که بسیار طرفدار دارد و می توان آن را با کاغذ دیوار های برجسته یا کاغذ دیواری های طرح دار ست کرد.

کاغذ دیواری گل دار

ظرح گل خانه ها را لطافت می بخشد و چقدر افراد خانواده احساس خوبی از آن می گیرند. هر نوع طرح و رنگی را که بخواهید می توانید در این نوع کاغذ دیواری های گل دار ببینید و انتخاب کنید بستگی به سلیقه و چیدمان خانه و نوع سبک مدل مبل هایتان دارد ه بتوانید کاغذ دیواری گل دار را با آن ست کنید.

کاغذ دیواری آبرنگی

آخ که چقدر این سبک کاغذ دیواری آبرنگی فانتزی طور است و چقدرطرفدار دارد می توانید برای طراحی ویژه در دکوراسیون منزل خود از کاغذ دیواری های آبرنگی استفاده کنید بستگی به میزان سلیقه و علاقه ی شما دارد که چه چیزی را انتخاب می کنید.

کاغذ دیواری سالن پذیرایی

اگر خانه تان کوچک است از رنگ های روشن و ملایم و طرح های ریز استفاده کیند. اما اگر خانه ی شما بزرگ است بهتر است از ترکیب رنگ های روشن و تیره کمک بگیرید تا ویژگی خانه ی شما به چشم بیاید. سعی کنید کاغذ دیواری را با وسائل خانه ست کنید و هماهنگی و هارمونی خاصی بین آن ها ایجاد نمایید تا همه چیز به چشم بیاید. اگر می خواهید پشت تلویزیونتان را تزئین کنید یا دیزاینی زیبا و خاص بزنید می توانید از دیوارپوش یا کاغذ دیواری های طرح دار یا مدل های مدرن و امروزی استفاده کنید. برای انتخاب این نوع کاغذ دیواری های مای دکوری برای خدمت گذاری آماده است.

کاغذ دیواری پوستری

اگر سلیقه ی خاصی دارید که نیم تاونید مانند ن پیدا کنید راه حلی دریم که خودش را اجرا کنید اگر می خواهید چیزی مطابق سلیقه ی خودتان باشد می توانید کاغذ دیواری پوستری را سفارش دهید و رنگ یا تصویر مورد نظرتان را در آن ایجاد نمایید.

ست کاغذ دیواری اتاق خواب

وقتی حرف از اتاق خواب می زنیم می خواهیم جایی باشد که آرامش را برای ما به ارمغان بیاورد پس بهتر است کاغذ دیواری انتخاب کنیم تا آرامشی داشته باشیم و بتوانیم در آرامش تمام استراحت کنیم. در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب بسیار دقت کنید تا مواردی که گفته شد رعایت شود و سعی کنید سرویس چوب اتاق خواب را با کاغذ دیواری هماهنگ کنید. برای تهیه ی بهترین کاغذ رنگی ها می توانید با مای دکوری همراه باشید.


 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()